Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 13:39:52 +0300

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/07623 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 20153 Lelle Jaama tee// 
20153 Lelle jaama tee L1// Pärnu mnt 10, Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle 
alevik, 20153 Lelle Jaama tee// 20153 Lelle jaama tee L1// Pärnu mnt 10// 
Roheluse (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vee ja kanali torustiku kasutusloa menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27060601>  (menetlus nr: 
442553), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister